Müşteri Bildirim Listelerinin Odamız web sitesi üzerinden gönderilmesi,
www.istanbulsmmmodasi.org.tr
adresinden, INTERNET ŞUBESİ https://secure.ismmmo.org.tr/Login/Login
bölümünden yapılmaktadır.
2012 yılına ait müşteri bildirim
listelerinizi 30.06.2012 tarihine kadar vermeniz gerekmektedir.
Yıl içersindeki her türlü değişiklik, yeni sözleşme imzalanması, var olan sözleşmelerin iptali vb. durumlar yine web sitemiz üzerinden bildirilebilecektir. Sözleşmesi iptal edilen durumlar için iptal tarihi seçilmesi gerekmektedir.
Internet Şubesi içinde, sol menüde bulunan Müşteri Bildirim Listeleri Menüsünden gönderebilir ve gerekli düzeltmeleri buradan yapabilirsiniz. "Müşteri Bildirim Listesi Gönder" menüsü altında ayrıca nasıl yapılması gerektiğine dair yardım bilgisi bulunmaktadır.
Detaylı bilgi ve yönlendirme sitemizdedir.
ONLINE İŞLEM BÖLÜMÜNDE YAPILABİLECEK İŞLEMLER
-Online işlemlerden iletişim bilgilerinizi (adres, telefon vb) Odaya gelmeden
değiştirebilir,
-Internet üzerinden kaşe ve ruhsat başvurularınızın durumu
hakkında bilgi alabilir,
-Internet üzerinden yaptığınız Ödemelere ait
makbuzları alabilir,
-Müşteri bildirim listelerinin internet üzerinden
verebilirsiniz.
-Odamıza gelmeden internet üzerinden faaliyet belgesi
talebinde bulunabilirsiniz
Gönderilmiş müşteri bildirim listelerinin başkaları tarafından görüntülenmesi veya paylaşılması kesinlikle söz konusu değildir. Tüm bu işlemleri yaparken kişisel bilgilerin güvenliği sağlanmaktadır. Online İşlem bölümüne girişte sorulan şifre alanı için, şifresini henüz belirlememiş olanlar web sitemizdeki Online İşlem bölümündeki “Şifremi Unuttum/Bilmiyorum" linkini tıklayarak sistemde mevcut GSM numaraları ile şifrelerini oluşturabilirler.