İstanbul, 10 Haziran 2014
Değerli Üyemiz,
Çalışma Usul ve Esasları hakkındaki Yönetmeliğin 20.maddesi gereğince, Meslek mensupları hizmet verdikleri müşterilerinin listelerini kayıtlı oldukları odalara 6 ayda bir matbu form ile bildirmek zorundadırlar. Aksi takdirde Disiplin Yönetmeliğinin 5/f maddesi gereğince işlem yapılacaktır.
Yönetmelikte listelerin 6 ayda bir verilmesi zorunluluğu bulunmakla birlikte, sözleşmelerin yıllık düzenlenmesi ve iş yoğunluğu nedeniyle oluşacak ek yükler sonucunda, yılda bir defa gönderilmesine karar verilmiştir. Bu nedenle müşteri bildirim listelerinin 30 Haziran 2014 tarihine kadar Odamız internet sitesinden girişinin yapılması gerekmektedir.
Yıl içersindeki her türlü değişiklik, yeni sözleşme imzalanması, var olan sözleşmelerin iptali vb. durumlar yine web sitemiz üzerinden bildirilebilecektir. Sözleşmesi iptal edilen durumlar için iptal tarihi seçilmesi gerekmektedir.
2014 dönemine ait listeleri, Internet Şubesi içinde, sol menüde bulunan Müşteri Bildirim Listeleri Menüsünden gönderebilir ve gerekli düzeltmeleri buradan yapabilirsiniz. "Müşteri Bildirim Listesi Gönder" menüsü altında ayrıca nasıl yapılması gerektiğine dair yardım bilgisi bulunmaktadır.
Detaylı bilgi ve yönlendirme sitemizdedir.
ONLINE İŞLEM BÖLÜMÜNDE YAPILABİLECEK İŞLEMLER
Gönderilmiş müşteri bildirim listelerinin başkaları tarafından görüntülenmesi veya paylaşılması kesinlikle söz konusu değildir. Tüm bu işlemleri yaparken kişisel bilgilerin güvenliği sağlanmaktadır. Online İşlem bölümüne girişte sorulan şifre alanı için, şifresini henüz belirlememiş olanlar web sitemizdeki Online İşlem bölümündeki “Şifremi Unuttum/Bilmiyorum" linkini tıklayarak sistemde mevcut GSM numaraları ile şifrelerini oluşturabilirler.
Listeleri https://secure.ismmmo.org.tr linkinden giriş yaparak verebilirsiniz.
Bilgi edinilmesini ve gereğini rica ederiz.
Saygılarımla.
Yahya Arıkan
Başkan