Değerli Üyemiz,
Çalışma Usul ve Esasları hakkındaki Yönetmeliğin 20.maddesi gereğince, Meslek mensupları hizmet verdikleri müşterilerinin listelerini kayıtlı oldukları odalara her yıl bildirmek zorundadırlar. Aksi takdirde Disiplin Yönetmeliğinin 5/f maddesi gereğince işlem yapılmaktadır.
2011-2012 ve 2013 dönemi Müşteri Bildirim Listelerini bugüne kadar Odamıza vermeyen üyelerimizin en geç Eylül ayının sonuna kadar ilgili listeleri vermesi gerekmektedir.
Bilindiği üzere bu işlem web sitemiz üzerinden yapılmaktadır. Üyelerimiz Müşteri Bildirim Listelerini Odamız Internet Şubesi içinde, sol menüde bulunan Müşteri Bildirim Listeleri Menüsünden gönderebilir ve gerekli düzeltmeleri buradan yapabilirler. "Müşteri Bildirim Listesi Gönder" menüsü altında ayrıca nasıl yapılması gerektiğine dair yardım bilgisi bulunmaktadır.
Disiplin Yönetmeliğinin ilgili maddesi uyarınca işlem yapılmadan önce, ileride bir mağduriyet yaşanmaması için son bir defa uyarmayı görev biliyoruz. En geç Eylül ayının sonuna kadar müşteri bildirim listelerini vermeyenler hakkında işlem başlatmak zorunda kalacağımızı bildirir, çalışmalarınızda başarılar dileriz.
Saygılarımızla,
Listeleri aşağıdaki linkten giriş yaparak verebilirsiniz.
https://secure.ismmmo.org.tr